Tedsams blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av tedsams - 18 oktober 2011 11:49

Kan någon vara snäll och larma Djurskyddet?? Jag får ingen mat här i huset, och jag svälter!!!!!    

   

Dessutom tvångsmatades jag med nån äcklig sörja i morse… sånt måste ju vara straffbart.    

   

Min, annars så snälla, matte öppnade munnen på mig med våld medan husse höll mig, och sedan stoppade hon ner den där smörjan långt ner i halsen på mig… jag var ju tvungen att svälja äckel-eländet… och om inte det är djurplågeri så vet jag inte vad man ska kalla det.


Matte påstår att jag inte ska få nån mat varken idag eller imorgon, och det kommer jag inte att överleva.   

    

Visserligen så spyr jag så fort jag äter, men det som jag stoppar i mig mättar i alla fall en liten stund innan det kommer upp igen.   

   

Men mina tarmar ska vila, säger matte. Skitprat, säger jag om det….jag bestämmer väl över mina egna tarmar kan jag tro. 


Det är synd om mig nu, kan jag tala om….    Hungrig så att jag kan dö, ingen mat i sikte, och skulle jag på något vis komma åt nån liten matslamsa så spyr jag upp den direkt igen… eller också får jag sprut-diarré av den.    


Det här är inget kul längre…..  

     


Skapa flashcards