Tedsams blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av tedsams - 4 oktober 2011 11:33

Ja, riktigt så uttryckte hon sig inte på vårdcentralen, men det fanns inga större fel på mina olika värden i alla fall. Så det är väl ett virus av nån sort som slagit sig till ro i min kropp, och mot virus finns det ju inga fiffiga botemedel annat än att vänta ut det tills det tröttnar och drar vidare till nån annan. Så det blir väl som med det som med mycket annat… det gäller bara att stå ut.   

   

Men jag käkar ju ganska så mycket medicin för den där inflammationen i höften, så det är kanske inte konstigt om jag känner mig lite extra konstig.   

   

   

I alla fall så skiner solen här idag igen… det ser ut att återigen bli en sån där strålande höstdag och det är ju skönt.  Det suger i skogspromenadtarmen lite, men jag inser ju att jag får vara lite försiktig med mitt gående så att höften får tid på sig att bli bra igen. 

    

I natt vaknade jag flera gånger av att det gjorde ont när jag låg på den sidan där inflammationen är, så inte är det bra ännu inte, även om jag har lättare för att gå nu.

    

   

Idag tänkte jag ta tag i den där förbaskade hemsidan och börja uppdatera den, men när jag kikar på klockan så ser jag att nästan halva dan redan har gått…. och det bara för att jag hade lite annat att uträtta först.   

   

Och så skolkade jag från tvättstugan idag också. Hade tvättid klockan 7 som vanligt, men det är nedrans tidigt och jag orkade inte vara så alert idag.  Men det spelar inte så stor roll…. tvätten ligger där den ligger, och tvättstugan står där den står…. så det går precis lika bra att tvätta en annan dag istället.   

     

Nej… NU ska jag… äntligen….  börja med den där hemska uppdateringen  

  

Ha en bra dag allesammans!   

   

  


Ovido - Quiz & Flashcards