Tedsams blogg

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Brrrr.... vinter... :(

Av tedsams - 21 december 2011 18:28

Jodå, det ska vara vinter nu, och det ska vara snö till jul.... men jag fryser och jag tycker att det är blaha med vinter.... 

Men hundarna har kul, och det är ju alltid något positivt.    


Tog några bilder idag med min mobil.... några på morgonen och några på eftermiddan, och just nu är det aldrig helt ljust ute. Men ändå är det olika ljus, beroende på klockslag.... det kan man se på bilderna. 

    

    

    

     

   

   

              

Nån dag kanske jag kan komma ihåg att ta med min "riktiga" kamera ut... men det är knappast troligt     just nu har jag fullt sjå att komma ihåg att ta med mig själv när vi går ut.   

    

    

 
 
Kicki o Celda

Kicki o Celda

21 december 2011 21:45

Näe ljust är det inte men med snön blev det lite trevligare.. Bilderan är de tagna ovanför de vita huset? (inte det med fotbollsplanen för det ser jag vart ifrån det är).

http://www.kickilinaz.blogg.se

tedsams

22 december 2011 06:45

Ja, det är enda fördelen med snön för min del.. det blir lite ljusare. :) Bilderna du inte känner igen är från skogen bortåt sjukhuset till...

 
Ingen bild

Ann&tigra o Sassa

21 december 2011 22:37

Jag tycker det är helt otroligt härligt ute, för att inte tala om hur vackert det är! God jul till er allihop förresten!

tedsams

29 december 2011 09:56

GOD JUL till er också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tedsams - 7 oktober 2014 17:59

  Japp, så får det bli. En massa strul och inga svar från supporten, så nu byter jag bloggplats till    www.tedsams.blogspot.se   Lite sorgligt... jag har bloggat här i många år nu, men det krånglar lite för mycket. Krångligheter har jag no...

Av tedsams - 6 oktober 2014 10:02

Ja det är ju en gammal sanning som man alltid kan lita på. Eller.... man får vad man förtjänar.... det är också ett ordspråk som oftast stämmer.      Och den här gången syftar jag på hundträning.... inte andra klanterier jag gjort..    Vi skulle ...

Av tedsams - 29 september 2014 11:48

Ja, min Salza är en liten stjärna hon. Det visade hon i och för sig tidigt, men det håller i sig, trots stigande ålder och nästintill obefintlig träning.      I morse när vi var ute så skulle Jippie få leta upp en pinne som jag gömt i en rishög. ...

Av tedsams - 23 september 2014 12:15

Hösten är min tid....  njuter av lite kyliga, klara dagar då man måste ta på sig en tröja eller jacka för att inte frysa när man går ut.    Både igår morse och idag vaknade jag till strålande solsken från en klarblå himmel... eller... solen hade ...

Av tedsams - 22 september 2014 10:16

Under den gångna helgen har ju Rallylydnads-SM gått av stapeln här i Sundsvall, och jag försökte vara på plats så mycket jag kunde. Sällan man får chansen att se landets bästa ekipage på nära håll eftersom de allra flesta av dem hör hemma många mil h...

Ovido - Quiz & Flashcards