Tedsams blogg

Alla inlägg den 7 december 2011

Av tedsams - 7 december 2011 09:55

Fast det beror väl på att man inte hunnit vänja sig ännu, det har ju inte varit mer än nån enda minusgrad förut. I morse var det –  8, och nu är det  –6. Inte så himla mycket i och för sig, men det är råkallt ute.    

   

   

Idag är det en sån där limousin-dag igen, d.v.s Fabian ska få leka limousin när jag leker chaufför.  Men idag har jag INTE tänkt skaffa mig några p-böter….  Usch, det svider i skinnet när jag tänker på de där 600 kronorna som jag kunnat ha till nåt roligare.   

     

   

Vet ni att idag blir det inte så många läsare här i bloggen. Det är så roligt att se att så fort jag har en rubrik som är lite "sisådär" så ökar antalet läsare markant. Att jag konstaterar att det är kallt ute idag lär inte locka speciellt många besökare. Men ni som kikar in är så välkomna så...     

  

Men det är klart… nu skulle jag ju passa på och skriva nåt sensationellt förstås… men jag har inget sensationellt att skriva om.    

      

Hmmm….   vid närmare eftertanke    har jag faktiskt inget alls att skriva om. Kanske dyker det upp nåt senare under dan, annars så dyker jag väl förmodligen upp här i morgon igen.   

   

   

Ovido - Quiz & Flashcards