Tedsams blogg

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av tedsams - 4 juni 2011 07:26

Japp... vaknade halv sex av att nån placerat en stenkross i min säng.   Det dundrade och skramlade och lät..  som en stenkross ungefär.  

  

Och gissa... det var Salzas mage som lät. Och sen så ratade hon sin frukost, och när det händer... då mår hon dåligt!!!   

  

Så det bådar ju gott inför dagens tävling....    

  

Den här gången hade jag faktiskt planerat och tänkt till så att allt skulle vara maxat inför tävlingen, och det var ju helt onödigt det.

  

Hon är inne igen efter morgonpromenaden nu, men hon är inte alls i form..  enligt husse har hon ägnat promenaden åt att käka gräs.

   

Saker och ting blir faktiskt numera aldrig som jag tänkt mig....    Men jag ska väl kanske se det som ett tecken... det är nog helt enkelt inte meningen att vi ska tävla nån mer lydnad.   

   

  

Men kattjagarlusten är det inget fel på minsann.... just precis nu hörs husse vråla....  doggsen stack båda två rakt ut över gården i jakt på en katt som gick förbi den icke-stängda grinden.    

  

Jaja... sånt är livet.....  stenkul!   

   

    

Ovido - Quiz & Flashcards