Tedsams blogg

Alla inlägg den 10 november 2013

Av tedsams - 10 november 2013 12:11

Fick veta idag att en hundbekant avlidit. En ung människa som borde haft många, många år kvar att leva.. så tragiskt. Och hundvärlden har gått miste om inte enbart en duktig hundmänniska utan också en av de trevligaste och mest sympatiska människor jag träffat sedan jag flyttade hit. Usch så ledsamt...

Men livet går ju vidare för oss andra ett tag till.... och den här dagen blir väl som de flesta andra antar jag. Lite hundträning, nån promenad, matlagning och lite pyssel av allt möjligt. Jag ska iväg åka till ett info-möte ang Lydnads- och Agility-SM också, dom är väl på G för att ragga funktionärer antar jag. ;-)

Och så har jag förhoppningsvis hittat en firma som kan kika på min döda dator, och förhoppningsvis inte bara titta utan också hitta felet :-) Sen får vi väl se om det är lönsamt att fixa den också, kostnaden drar gärna iväg när det gäller sånt.

Ovido - Quiz & Flashcards