Tedsams blogg

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av tedsams - 16 augusti 2012 17:30

Efter morgonpromenaden.....

  

   

och frukosten gjorde jag ingenting, och sen gjorde jag ingenting, och sen gjorde jag inget alls... förutom att bättra på min solbränna.

       

 

  

Därefter gjorde jag min plikt med lite hushållsarbete.

    

 

       

Sen åkte vi och badade, och badade, och badade, och simmade, och simmade, och simmade…. det har blivit alldeles för lite sånt i sommar.   

   


   

   

Och därefter gjorde vi lite nytta med lite hallonplockning.

   


 

      

Och sen gjorde jag middag som jag smaskade upp, och sen gjorde jag ingenting igen.... förutom att ta en liten tupplur på maten.

  

   

      

Så på det stora hela har det varit en helt OK dag idag.    

    

    

Ovido - Quiz & Flashcards