Tedsams blogg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av tedsams - 25 september 2011 11:18

Äntligen skulle vi tävla i Järvsö.    Vi har ju gjort ett antal försök att få tävla där, men varje gång har det kommit något i vägen så att vi fått lämna återbud.


Kurt har tävlat där, och jag har varit på veckoslutskurs där ett par gånger, och det är en trevlig klubb med fina planer och allt sånt.


Och så gillar jag ju att tävla på andra ställen än hemma.... och så är det ju så himla fint i Järvsö....     


Men.... vi kunde ju inte åka idag heller. Mitt jäkla ben fixar inte ett elitlydnadsprogram...  och jag är så himla besviken.  

   

Och vet ni vad...? Jag glömde att ringa återbud....     Förträngde nog det på något vis tror jag. Men dom är inte så handfallna där inte, klockan 10 prick, när det var dags för samling, då ringde dom och efterlyste mig...       Usch...jag skäms... jag som alltid är så noga med sånt.    

   

Så den här dan blir en skitdag.... vi skulle ju varit i fina Järvsö nu. Det hade varit trevligt med en liten utflykt nu när solen för en gångs skull skiner och det är fint höstväder ute.  Men så blir det inte..... och jag kommer att gräma mig hela dan...   


Dumt... sånt man inte kan påverka ska man inte grubbla över, men det retar mig. Tre gånger har jag försökt som sagt... nu ska jag ALDRIG mer anmäla till Järvsö.   Det finns nog nån däruppe som bestämt att vi inte ska tävla där.  

  

Hoppas eran dag blir trevligare, och att solen skiner hos er också!      

   

  

Ovido - Quiz & Flashcards