Tedsams blogg

Alla inlägg den 15 september 2011

Av tedsams - 15 september 2011 08:21

Med tanke på att jag inte är nån morgonmänniska     så har jag varit enormt duktig idag.  Hundarna är rastade och utfodrade, sängarna bäddade och frukosten är uppäten och i köket är det undanplockat. Och så har jag varit till bilen i garaget och hämtat två hundfällar som jag (eller tvättmaskinen rättare sagt) tvättat, och så har jag (tvättmaskinen) tvättat en matta som hänger i torkskåpet nu och en annan skvimpar runt i tvättmaskinen för fullt, den ska hängas på tork om en halvtimma.  Och så sitter jag här och författar dessutom…..   vad månde bliva av denna dag???     

      

Antagligen inget alls…  energin tar väl tvärslut om några timmar kan jag tro.  Fast idag måste jag till bibblan,   och så ska jag handla lite igen. Glömde massor när jag var i affären senast, bland annat tvättmedel, så jag hade tur att det jag hade räckte till mattorna och hundfällarna.

     

Och igår tränade vi, och idag ska vi träna igen… jisses….    Tänkte babbla lite om gårdagens träning och lite funderingar runt det, men jag hinner inte det nu.

     

Men så energisk som jag är idag så blir det väl ett inlägg till sen då, kan jag tro….    


Ha det gott....  i regnet…!    

    


Ovido - Quiz & Flashcards